Translate

понеделник, 28 март 2016 г.

I'm back baby :D

 Две години отсъствие, но ето ме отново, заредена с нови сили и ентусиазъм :)
Успяхте да ме предизвикате, мацкии ;) 
Може и в последния момент да се включвам, но ей ме на ...запретнах ръкавки, омазах се до ушите в бои, мастила, релефни пасти, маркери, лепила, лакове и т.н.т... 
...ами да ...сега пиша с цветни пръстчета тук :) - таман -тренировка за Великден -хахах :)
Но пък си заслужаваше, защото не помня от кога не бях правила картичка ей така ...за предизвикателство...много ме вдъхновихте с тази тема "Непокорна, дива и красива!"
http://kartishok-challenges.blogspot.bg/2016/02/kartishok-mmp10.html ... и ето го и моето диво момиче за вас ;)
Време беше да поизтупам прахта от това местенце и да го посещавам по честичко  :)
Поздравявам ви с една моя мотористка, - мислех си -какво по непокорно и диво -от мацка на мотор :) 
Ето я и нея :)
Много се чудех как да я нарисувам и май по-различно си я представях, но толкоз от мен ... анимацията явно ми е втора природа :) 

...И едно музикално поздравче за всички докато разглеждат, което ме вдъхнови :  
 

Включвам се и тук: http://aurorawingschallenge.blogspot.bg/2016/03/challenge-25-anything-goes.html
http://craftyfriendschallengeblog.blogspot.bg/2016/03/challenge-28.html
http://crafty-girls-creations.blogspot.bg/2016/03/challenge-17.html
 http://a-step-in-the-darkness.blogspot.bg/2016/03/challenge-42.html
 







 

14 коментара:

  1. Хей Вили събра ми очите да знаеш!Супер яка мацка.Ще стискам палци за наградата-ти я заслужяваш!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дидии, благодаря ти миличка ;)...колко топло и мило ми стана,от думите ти ...страхотен комплимент и благодаря за куража :) Big Hug :) XXX ...Истината е, че в този стил още прохождам аз, но пък с повечко желание и опит...нещата се научават, мисля аз :) Иначее да -доста драскане,мазане,цапане,рязане и рисуване падна, не че личи де ... някак чистичко ми се получи този път, въпреки всички опити да омажа всисичко и нещата,които сложих, но пък това е за сега моята микс-медия, важното е да се пробва човек :D ... С този шаблон и първата ми структурна паста -това ми е втория опит... и ми харесва много ефекта :)
      Пак ти благодаря миличка, за подкрепата...значи много за мен :)ХХХ

      Изтриване
  2. Ама колко съм щастлива ,че успяхме да те вдъхновим за нещо така ДИВО, КРАСИВО и НЕПОКОРНО/разчупено/.Идеята и изпълнението са невероятни и се надявам отново да започне един по-активен етап тук в това хубаво местенце!
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  3. Ама колко съм щастлива ,че успяхме да те вдъхновим за нещо така ДИВО, КРАСИВО и НЕПОКОРНО/разчупено/.Идеята и изпълнението са невероятни и се надявам отново да започне един по-активен етап тук в това хубаво местенце!
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ехаа, колко милоо :) Много благодаря ...за подкрепата и за вдъхновението и за възможността пак да изляза от черупката си и да направя нещо със сърце и душа:) Ама много добре ми дойде това непокорно предизвикателство вашето...така малко да ме изкара от сивото ежедневие и да вкара малко цвят...ей така в знак на протест -хихи...така дее... тя работата никога не свършва...така или иначе ;)
      Много мерсии :) Силни прегръдки от мен :)

      Изтриване
  4. Wow this is awesome! Love the image and style of your card... so creative and colorful. Thank you for joining us at Crafty Friends this week and good luck xx

    ОтговорИзтриване
  5. Amazing design and fabulous coloring, Villas. I'm feeling wild and free just looking at it. I'll be singing that song all day now. Thanks so much for joining our Anything Goes challenge at Aurora Wings. xxD

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. I'm glad to hear that:) Thank you so much:) I just love this song,so let's sing together :)
      Big hug :)xxx

      Изтриване
  6. Oh my! What an amazing card! Thank you for joining our challenge at Aurora Wings. Good luck! Silvia,DT

    ОтговорИзтриване
  7. A very nice card
    Thank you for joining us at Crafty Friends.
    Greetings Geesje (DT)

    ОтговорИзтриване
  8. Ехааа, Вили, надмина себе си! Уникална, прекрасна, идейна, красива и неповторима картичка! Браво. Много се рчдвам, че се завърна в редиците на картикоправещите. Липсваше ми :-) сега остава и аз да се завърна :-)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ооо, Тонии много ти благодаря :) Да и ти страшно ми липсваш тук, така, че силно се надявам на завръщането ти :)... Поне от време на време :) ... Аз се надявам и моето вдъхновение да се задържи малко по- трайно, а не пак да се появя тук след 2 години -хахах :) Благодаря ти момичее :) Силни прегръдки на теб и на цялото семейство :) ХХХ

      Изтриване

Благодаря, че отделихте от времето си за да разгледате моя блог. Мнението Ви е много важно за мен!